domingo, 15 de marzo de 2015

Presentació del Blog

El meu nom és Mònica Batlle i estic cursant el darrer semestre del Grau d'Humanitats a la UOC. Em satisfà molt gaudir d'aquestes darreres matèries tant interessants com el món de les escriptures hipertextuals i el desengranatge del llenguatge i dels missatges que rebem a diari pel gran flux d'informació que invadeix la nostra vida quotidiana de diverses formes.

Tanmateix, i com a gran defensora de les eines TIC, que la pròpia Universitat m'ha ensenyat a dominar i gaudir, i per això ara ja no podria viure sense elles, encaro l'assignatura amb una gran il·lusió per aprendre a dominar el concepte de l'hipertext i la gran quantitat d'aplicacions vinculades al seu estudi. Com podeu comprovar sóc de l'opinió que a una societat informatitzada com la nostra són necessàries eines que permetin crear, difondre, compartir, etc. tota la informació que ens envolta, d'aquí també l'interès i elecció de l'assignatura Escriptures Hipertextuals.

Per a tots els companys i companyes amb els quals comparteixo aula, convidar-vos a visitar el meu blog; prometo visitar també, quan disposi de temps, els vostres blogs i comentar les vostres aportacions.

Sempre a la vostra disposició,

Mònica Batlle

No hay comentarios:

Publicar un comentario